Privately Owned Business

Dynamisch ondernemen

U werkt in een steeds competitievere omgeving. Het succes van uw onderneming hangt af van uw bedrijfsprocessen en van de kwaliteit van uw diensten. Om succesvol te zijn, moet uw onderneming in staat zijn om snel te reageren op veranderingen in de economische omgeving. U moet constant op de hoogte zijn van de laatste evoluties binnen financiën, IT, risico management,…

Als ervaren deskundigen kunnen wij u bijstaan bij het maximaliseren van uw productiviteit en bij het verbeteren van uw interne processen. Ontdek hoe wij u een uitstekende service kunnen bieden binnen verschillende sectoren.

  • De volgende management generatie voorbereiden door het opzetten van een geschikte beheerstructuur
  • Diensten op het gebied van waardebepaling, in geval van een generatie overschakeling
  • Integratie van processen bij fusies en splitsingen
  • Verbetering van de interne processen met de hulp van Risk consulting
  • Ondersteuning bij de overdracht naar de volgende generatie
  • Opzetten van management informatie
  • Herstructuring van de onderneming en herdefiniëring van de groepsstructuur
  • Bijstand aan de adviesraad
  • Beslissingen bevorderen door het opstellen van adequate managementverslagen
  • Verbetering van de informatiesystemen aan de hand van een IT audit

 

Bereik je doelstelling dankzij onze diensten

Audit

Tax

Accounting and Reporting

IT Services

q

Risk Management

Corporate Finance

Uw expert

Günther Adins

Günther Adins

Nieuws

Aangifte personenbelasting – aftrek hypothecaire leningen

Aangifte personenbelasting – aftrek hypothecaire leningen
Sinds Tax-On-Web voor inkomsten 2021 beschikbaar is, gaat iedereen op zoek naar de nodige informatie voor zijn aangifte, o.a. hoe de aftrek voor de hypothecaire leningen in te vullen.
De fiscus voorziet hiervoor een publicatie van een circulaire over woonleningen die terug te vinden is op MyMinfin onder ref. 2022/C/51 (Vlaams Gewest).

Lees meer

Nieuwe circulaire betreffende de samenwerkingsverbanden tussen zorginstellingen

Nieuwe circulaire betreffende de samenwerkingsverbanden tussen zorginstellingen
In de zorgsector bestaan verschillende vormen van samenwerking, door de overheid gestuurd of spontaan op initiatief van de zorginstellingen zelf. In het kader van dergelijke samenwerkingsverbanden verrichten zorginstellingen onderling diensten en leveringen van goederen die ze tegen kostprijs doorrekenen. Om een antwoord te bieden op een aantal vragen uit de zorgsector omtrent de btw-behandeling van handelingen verricht binnen dergelijke samenwerkingsverbanden heeft de fiscus recent een circulaire over dit onderwerp gepubliceerd. De circulaire bespreekt de btw-vrijstelling voor ziekenhuisverpleging en samenhangende diensten, maatschappelijk werk en opleidingen/bijscholing. Voor handelingen vrijgesteld op basis van een andere btw-bepaling is het geval per geval te bekijken hoe daar de btw-behandeling loopt. De circulaire is terug te vinden op MyMinfin onder ref. Circulaire 2022/C/46.

Lees meer

Tax-On-Web – klaar voor de indiening van de PB-aangifte

Tax-On-Web is opnieuw beschikbaar voor de indiening van de PB-aangifte De aangiftes of voorstellen van een vereenvoudigde aangifte voor inkomsten 2021 – aanslagjaar 2022 kunnen worden geconsulteerd en ingediend.De belastingplichtigen krijgen voor een aangifte op papier tijd tot 30 juni 2022 en voor een aangifte via Tax-on-Web tot 15 juli 2022 om deze tijdig in te dienen.
Accountants of belastingadviseurs krijgen tot 30 september 2022 om de aangiftes in de personenbelasting van hun cliënten in te dienen.

Lees meer